Vrácení zboží a reklamace
Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu, včetně neodstřižených visaček a do 14ti dnů od doručení.
Zboží prosím pečlivě zabalte do všech původních obalů, aby při dopravě nedošlo k poškození (obzvlášť u kožených výrobků z jemné kůže).
Zboží šité na zakázku či na míru není možné vrátit (není-li dohodnuto jinak). Přečtěte si prosím obchodní podmínky nebo nás v případě nejistoty kontaktujte.
Zboží prosím pečlivě zabalte do všech původních obalů, aby při dopravě nedošlo k poškození (obzvlášť u kožených výrobků z jemné kůže).
Zboží šité na zakázku či na míru není možné vrátit (není-li dohodnuto jinak). Přečtěte si prosím obchodní podmínky nebo nás v případě nejistoty kontaktujte.
Po vyplnění formuláře Vám zašleme kód pro odeslání zásilky zdarma přes společnost Zásilkovna. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět Vám na účet do 14ti dnů nebo požadovaný nový produkt.
Nechcete-li využít dopravy zdarma, zboží nám prosím pošlete do vlastních rukou na adresu expedičního skladu:
Zodpovědná osoba: Miroslav Mrajca
U Staré elektrárny 38
Slezská Ostrava, 710 00
Tel.: +420778425505
Upozorňujeme, že zásilky zaslané na jinou adresu nebudou vyzvednuty a budou tak vráceny zpět odesílateli.