Vrácení zboží a reklamace

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej ve 14ti denní lhůtě vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu, včetně neodstřižených visaček a odeslat jej do 14ti dnů od doručení.

Zboží prosím pečlivě zabalte do všech původních obalů, aby při dopravě nedošlo k poškození (obzvlášť u kožených výrobků z jemné kůže). 

Zboží šité na zakázku či na míru není možné vrátit (není-li dohodnuto jinak). Přečtěte si prosím obchodní podmínky nebo nás v případě nejistoty kontaktujte. 
 
Po vyplnění formuláře Vám zašleme kód pro odeslání zásilky zdarma přes společnost Zásilkovna. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět Vám na účet v co nejkratší době nebo požadovaný nový produkt.
 
Nechcete-li využít dopravy zdarma, zboží nám prosím pošlete do vlastních rukou na adresu expedičního skladu:

Zodpovědná osoba: Miroslav Mrajca
U Staré elektrárny 38
Slezská Ostrava, 710 00
Tel.: +420778425505
 

Upozorňujeme, že zásilky zaslané na jinou adresu nebudou vyzvednuty a budou tak vráceny zpět odesílateli.